Medewerker bijzonder beheer hypotheek

Salaris tussen de € 2.200,- en € 2.800,- bruto o.b.v. 40 uur

Heb jij altijd al oprechte interesse gehad in mensen en wil je deze interesse inzetten om mensen echt te helpen? Je zoekt daarbij een functie waarbij de gesprekken juist wat lastiger zijn en je weet dat je dit aankunt? Dan is de functie van medewerker bijzonder beheer wat voor jou. Dit ga jij doen.

Hoe ziet je dag eruit?

We zijn voor verschillende opdrachtgevers door heel het land op zoek naar medewerkers Bijzonder Beheer. De primaire taak van het team bijzonder beheer is om mensen die betalingsproblemen hebben met hun hypotheek, krediet of persoonlijke lening, in een zo vroeg mogelijk stadium te contacten, om te zoeken naar een best passende oplossing.

Als medewerker van het hulpteam achterstanden  draag jij zorg voor de correcte afhandeling van het inkomend telefoonverkeer. Verder bel je zelf ook actief uit naar klanten. Samen met de klant bekijk je welke mogelijkheden er zijn om te voorkomen dat de klant verder achter raakt en een achterstand oploopt die niet meer te herstellen is.

Wat bieden wij jou:

-Salaris tussen de € 2.200,- en € 2.800,- bruto o.b.v. 40 uur
-NS Business Card / reiskostenvergoeding
-Vergoedingen om een goede werkplek thuis te creëren
-25 vakantiedagen
-Leuke events (denk hierbij aan een strandfeest, borrels etc.)
-Pensioen vanaf je eerste werkdag

Gestelde eisen

-HBO werk- en denkniveau
-Kennis van wet- en regelgeving, alsmede van de maatschappelijke instituten op dit terrein
-Passie in klantcontact en de inzet om de relevante werkervaring bij ons op te doen
-WFT Basis en WFT Hypothecair/ Consumptief is een pré

Competenties

Beschik jij over overredingskracht, inlevingsvermogen en tact? Omdat de telefoongesprekken vaak complex en emotioneel zijn, zijn dit eigenschappen waarnaar we op zoek zijn! Je bent een teamplayer en beslist geen solist. Je bent flexibel en kunt de klantwens goed inschatten, je kunt snel schakelen en bent stressbestendig. 

Empathie

Van de medewerkers bijzonder beheer wordt verwacht dat ze met persoonlijke aandacht klanten helpen financieel gezond(er) te worden. Daarbij is empathie een belangrijke competentie. Je bent oprecht geïnteresseerd in anderen. Je bent invoelend, begripvol en je kunt je verplaatsen in de situatie van de ander. Je weet ook wat je eigen gedrag/houding voor invloed heeft op anderen en je gaat hier bewust mee om.

Je:
– herkent emoties
– kunt goed luisteren
– toont actieve interesse in anderen
– signaleert gevoeligheden en moeilijke onderwerpen
-inventariseert mogelijke gevolgen/effecten van gebeurtenissen of gedrag.

Ontwikkeling en doorgroei

Binnen BOLD People  realiseren we ons dat we voor kwalitatieve groei steeds moeten zorgen dat we de beste mensen op de juiste plek hebben. Daarom investeren we in jouw persoonlijke doorgroei en ontwikkeling. Maar we verwachten ook dat je hierin zelf initiatief neemt en jezelf altijd op de hoogte houdt van actuele ontwikkelingen binnen je vakgebied en jezelf blijft verbeteren.

Meer weten? Neem dan direct contact op met Evelien Kramer (Manager Recruitment)  +31 620700591 / evelien@bold-people.nl

Een greep uit ons klantportfolio

Benieuwd naar de vacatures in Credit Management?

Alle rechten voorbehouden © 2021 BOLD People